factris invoice financing factoring

Verslas nuolatos svarsto naujus metodus, kaip pritraukti naujų klientų. Neįmanoma žinoti, kur sutiksite savo kitą klientą.

Siekdami parduoti daugiau, galite išleisti reklaminius lankstinukus, galite pasiekti vartotojus žinutėmis internete, organizuoti pristatymus ar užsiimti telemarketingu. Tačiau sutikti klientą galite ir tiesiog bet kurioje vietoje – renginyje, konferencijoje, mokymuose, o gal tiesiog savo namo laiptinėje, kavinėje ar sporto salėje – geras pardavėjas juos visur suranda. Geras pardavėjas yra visada pasiruošęs pristatyti savo produktą ir sudaryti sandorį.

Yra daugybė puikių metodų kaip pritraukti naujų klientų. Siekdami daugiau parduoti, nepamirškite ir šių taktikų:

 

Pažinkite savo klientus

Nepardavinėkite mėsos vegetarams ar kačių maisto šunų augintojams. Sėkmingi pardavėjai žino savo klientų poreikius, pomėgius ir elgsenos modelius. Jie žino, kur jų klientai lankosi, kokius produktus naudoja ir apie kokias paslaugas svajoja. Išsamesnė informacija apie savo klientus leidžia Jums pasiūlyti būtent tai, ko jiems labiausiai reikia. Dažnai užmegzti kontaktą ir pasiūlyti savo produktą Jūs turite tik per keletą minučių, todėl žinios apie potencialių klientų poreikius leidžia atkreipti jų dėmesį į produktą per trumpiausią laiką.

 

Daugiau klausykite, mažiau kalbėkite

Kiekvienas klientas yra individualus ir jų poreikiai nėra vienodi. Taigi kaipgi įmanoma pardavėjams pritraukti daugybę klientų prie vieno produkto, kai jie visi tokie skirtingi? Tai paprasta – vietoj to, kad kalbėtumėte visa laiką, įsiklausykite į tai, kas Jums sakoma. Užduokite svarbius klausimus ir klausykitės atsakymų. Taip ne tik gausite svarbią informaciją, bet kartu ir sustiprinsite ryšį su vartotojais, parodysite, jog jie Jums iš tiesų svarbūs. Klausydamiesi parodysite, jog kliento problema Jums iš tiesų rūpi, yra svarbi, ir Jūs nuoširdžiai stengiatės ją išspręsti, o tai tikrai patinka daugeliui pirkėjų.

 

Akcentuokite naudą ir vertę

Svarbu klientui pasiūlyti ne konkretų produktą su jo techninėmis specifikacijomis, o problemos sprendimo būdą. Klientui dažnai nerūpi kaip veikia Jūsų parduodamas produktas, jam svarbu, kokią naudą jis jam suteikia. Produkto charakteristikos svarbios tik tiek, kiek jos tenkina vartotojo poreikius, taigi pristatydami prekę nesistenkite jų detalizuoti, o orientuokitės į tai, kuo klientui jos naudingos.

 

Būkite kantrūs

Norėdami įsigyti kompiuterį Jūs nenueinate į pirmą parduotuvę ir nenusiperkate jo tiesiai iš vitrinos. Pirmiausia apsvarstote kokių charakteristikų Jums reikia, kam daugiausia kompiuteris bus naudojamas, pasidomite, ką šiuo metu siūlo gamintojai – Jūs tiesiog kurį laiką gyvenate su šia mintimi, kol priimate tinkamą sprendimą. Taip yra ir su kitais, ypač didesniais verslo sandoriais – jiems reikia laiko. Taigi, siekdami daugiau parduoti, nebijokite būti atkaklūs. Tai nereiškia, kad turite tapti įkyrūs, tačiau kartais paskambinti ar parašyti žinutę tikrai verta. Nepamiršite, jog potencialus klientas gali tiesiog pamiršti pas Jus sugrįžti, todėl malonus priminimas bus naudingas abiems pusėms.

Nors ir nėra vieno visuomet veiksmingo naujų klientų pritraukimo recepto, tačiau mandagus bendravimas, klientų poreikių pažinimas, atidus klausymas bei nuoseklus priminimas visada padės surasti naujų klientų bei sustiprinti ryšį su esamais.

Papasakokite savo verslo istoriją

Su faktoringu skolą paverskite apyvartinėmis lėšomis

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.